Optagede samtaler
Workshop med jeres egne optagede kundedialoger
Optagede samtaler giver et fantastisk afsæt til at forbedre din virksomheds kundesamtaler og kundeservice. Dine medarbejdere får værdifuld selvindsigt om egen kommunikation, og virksomheden får indsigt i kundernes, behov, ønsker og tilfredshedsgrad.
Dialog+ faciliterer workshops, hvor vi anvender jeres egne optagede kundesamtaler til at styrke medarbejdernes kundedialoger, og herved også kundeoplevelsen. Vi er eksperter i kundedialog, og kan identificere de kommunikative elementer, som enten styrker eller forringer kundedialogen.
I redskabskassen har vi jeres kundesamtaler, teoretisk viden, praktisk erfaring med analyse af tusindvis kundedialoger, og vores analyseredskab performerWIZ, som vi anvender når vi sammen gennemfører workshops.
Som afsæt til workshop om optagede samtaler kan vi tilbyde et servicetjek af jeres kundedialoger.
Workshoppen henvender sig primært til kundeservice, borgerservice og IT-support.
Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!