Service i IT-support

Service og kommunikation i IT-support

Forudsætninger for den gode IT-supportoplevelse er, at IT-supporteren er i stand til at afklare problemstillingen, og samtidig kan udvise gode service- og kommunikationsevner. God IT-support handler ikke kun om at fikse problemer, men i høj grad også om at skabe en positiv oplevelse for IT-brugere. Der kan opstå situationer, hvor IT-brugere er stressede eller frustrerede, og hvor IT-supporteren skal evne at anerkende IT-brugerens behov og frustrationer, og skabe tryghed om løsningsmulighederne.

Uanset om kontakten mellem IT-brugere og IT-supportere sker ved fysisk kontakt i Onsite Helpdesks eller i telefonisk eller skriftlig kontakt, så må IT-supporteren mestre kommunikative teknikker, til at skabe en god og gnidningsfri oplevelse for IT-brugere.

Dialog+ hjælper jer med at skabe bedre forudsætninger og medarbejderkompetencer til at levere positive serviceoplevelser for IT-brugere. Vi gennemfører en indledende analyse af IT-brugerkontakten, og udvikler på den baggrund et målrettet kursus- og træningsforløb. Vi uddanner også interne serviceinstruktører, så I selv kan vedligeholde og udvikle service- og kommunikationskompetencer blandt jeres medarbejdere.

Vi hjælper din IT-organisation uanset om I er en lille supportfunktion med få medarbejdere, eller om I rummer flere supportfunktioner med mange medarbejdere i en større organisation.   

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes!

hCaptcha